Tänään juhlittiin jo minun äitiäni makkaranpaiston ja kakkukahvien merkeissä. Huomenna nokka kohti Lahtea, minun mummoani moikkaamaan. Täytyy tietysti kurvata Korian kautta, josko löytyisi kivaa lankaa...! Ja ihan pakko mennä jo menomatkalla, ettei kukaan vaan kerkeä ostaa kaikkia ihania lankoja. Niin ja voishan sitä vielä takaisin tullessa käydä hiplaamassa langat uudestaan...

Minun äitini löysi lahjapussikastaan alla olevan kaarroketopin. Malli oli tämän kevään Novitassa. Niin kiva malli, numero 12, lanka Novitan Tennessee. Toppi valmistui joskus talvella, ois voinut olla vaikka helmikuu. Tein alunperin itselleni tämän, mutta vaikka malli oli mulle juuri passeli niin väri jotenkin vaan tökki, vaikka kaunis väri onkin. Mutta mun päällä se vaan tökkii, ymmärsittehän???

582461.jpg

Niin ja tykkäsi äiti kovasti, oli aiemmin ihaillut malliakin lehteä selaillessa. Värikin miellytti, että jee! Kaiken lisäksi suostui poseeraamaan kuvassa, ilman päätä oli ehto, kiitos äippä!

Mutta nyt valmistautumaan Euroviisuihin. Eli sohvalle kaikki neulomiseen liittyvät tavarat nättiin järjestykseen (täh??? Ei ne kyllä yleensä järjestyksessä ole... Mutta kyllä yleensä löydän sen mitä etsin, ennemmin tai myöhemmin.) ja mukava asento. Se on moro!